måndag 15 juni 2009

Huvudsaken

Några olika huvudbonader som sytts på beställning och skickats/ska skickas åt olika håll:
Solhatt i vuxenstorlek, sydd i retro blomtyg.
Foder i mörkgrön ekologisk bomull.

Hätta i svart bomullstwill, foder i svart ekologisk singeljersey.

Hätta i grön-rosa retrotyg med foder i vit ekologisk singeljersey.

Solhatt med utsida i rosa-grönt retrotyg,

och insida i grönblommigt retrotyg.
När jag sitter och syr dessa huvudbonader, undrar jag vad sommaren har tagit vägen? Är det någon som vet? Jag hoppas att den hittar tillbaka, snart!!!






9 kommentarer:

GRASRODA sa...

Utrolig fint den grønne retrotøyet!!!
Heldig er den som får den i posten:)

Pernilla sa...

Så fina saker!
Jag har frågat mig samma sak, hoppas det smäller till och blir en kanon sommar i Juli!!! De behöver vi =)

Åsa Tidqvist sa...

väldigt fina hattar och hättor, det var väldigt snyggt med mönstrat tyg som foder också =)

od Andulky sa...

Åh så fina! Den undre hatten är bara helt underbar, älskar den!!

SiriR sa...

Så mye fint! Veldig stilig med mønstret for også.

Her i nord venter vi også på sommeren!!

elin sa...

så utrolig fine hatter og luer!!!du har mange fine stoffer er jeg..........den grønne var jo helskjønn!!!

Hello sa...

Nu skiner solen! Hoppas det håller i sig! Om du syr några fler hattar kanske det blir mer sol också? Som en omvänd regndans, liksom ;)

Anonym sa...

Jättefina hattar och hättor. Tygen och kombinationerna är så underbara..

Strömming sa...

Härliga huvudbonader! På tisdag kommer sommaren säger de!