söndag 17 maj 2009

Roligheter

Förgätmigej är en av mina favoritblommor. De växer nu lite här och var i vår lilla trädgård. Min stora tjej kommer dagligen in med (minst:) en liten bukett att sätta i vatten. Så vi njuter av dem både inne och ute!
Som inläggets titel antyder ska det handla om roligt i plural:)
Något som jag länge drömt om, är nu verklighet. sygryn är numera ett registrerat företag!!
Det känns så rätt och bra. Jag älskar att skapa, och ska så småningom kunna ägna många fler timmar i veckan åt det. Efter sommaren kommer jag att arbeta halvtid med sygryn. Fram tills dess kommer jag vara föräldraledig, så det är syande på kvällarna, ett tag till framöver.
Från och med nu tar jag återigen emot beställningar!
Dessutom har sygryn ny mailadress: Vill du något, så maila till:
Jag kommer dock att ha min gamla mailadress kvar under en övergångsperiod.
God kväll!

23 kommentarer:

Älskade Hjärtegryn ® sa...

Grattis till företaget :) Det blir samma sak för mig nu när det är företag att man kan sitta många fler timmar varje dag det är helt underbart :) GRATTIS igen

Doris_Assar sa...

Va kul! Jag är alldeles övertygad om att det kommer gå bra för ditt företag! :-)

Sandra sa...

Wow, vad kul, Grattis!
Det kommer säkert att gå bara fint, blir säkert mycket jobb, men är det något man älskar att göra brukar det ju ändå vara värt det!

prickig design sa...

Men så skoj!!! Stort grattis till det! Önskar att jag hade den möjligheten, modet, kunskapen och ... :o)
Vilken härlig bukett!
kram

florin design sa...

Grattis!!! Jag har samma dröm men vågar inte ta klivet... Fast eg har jag inget att förlora alls...

Lotta Sultan sa...

vad skoj! grattis och lycka till. det kommer gå som tåget. du är så duktig!

Helena sa...

Vad kul! Grattis!

LinSar sa...

Grattis.Va kul för dej.Det kommer säkert gå jätte bra för dej

Monica Therese sa...

Gratulerer så mye med foretaget =)

Marie Frost sa...

Grattis, vad roligt!

Vindling sa...

Grattis! Vad kul.

Ensamvarginna sa...

Grattis igen Malin. Det låter underbart för dig. Mångas dröm ju. Jag säger all lycka till!
Kram Malin

Bobo/Rumba de kransen sa...

Grattis! Det ska bli kul att följa dina framgångar.

Belletrist sa...

Grattis och lycka till!

Krimskrams sa...

Stort grattis! Förstår att det är en dröm som blir sann :-)

Vilken härlig bukett!

Hello sa...

Åh, så avis jag blir! Lycka till! Det låter ju jätteroligt!

Anonym sa...

Grattis! Vilken rolig nyhet=) Kanske vi kan stötta varandra på vägen med bokföring och annat kul;)?

od Andulky sa...

Stort grattis!!

Evfa/Nystverket sa...

Grattis, vad roligt att kunna få utlopp för kreativiteten och driva ett företag. Alla lyckönskningar till dig!

//Effie

Unknown sa...

Grattis Grattis! Stort lycka till!

SysterYster sa...

Ett jättegrattis!!
Jag hoppas att jag går samma väg som dig. Absolut en bra start på våren och sommaren..

/ Josefin

sygryn sa...

Tack allihopa för Grattishälsningar!

Strömming sa...

Grattis till företaget! Det kommer att gå så bra för dig!! Lycka till!