onsdag 23 september 2009

Namngivningskläder

Här har jag sytt ett set(som såklart funkar hur bra som helst var för sig..)till en namngivningsfest. Plaggen är skickade sedan en tid, och festen har ägt rum, och jag hoppas att den lille killen trivdes i sina plagg.

Muddjeans, i ekologisk denim och mudd.


Skjortblus i ett av mina favorittyger, somrigt, men funkar året om, så man blir härligt påmind om sommaren.

Just nu råder det lite systress för min del. Min lilla tjej har feber och en hel del av min sytid denna vecka brinner inne. Lite tar jag igen på kvällen, och resten får helt enkelt vänta tills nästa vecka. För i helgen, då jag hoppas att samtliga i familjen är friska, ska vi bara var tillsammans utan några måsten:)

7 kommentarer:

Åsa Tidqvist sa...

vilken fin skjortblus! tyget är verkligen sött =)

::Moia sa...

Nydelig sett, og spesiellt skjorten var underbar, man blir bare glad av å se på den. Veldig mye annen fint du har her inne på bloggen, kommer til å titte inn flere ganger, lenker deg til meg:)

SiriR sa...

For en søt skjorte! trenger litt blomster også på høsten.

God bedring til din datter, håper hun blir frisk snart:)

Astrid Hemsydd sa...

Jeg har nettopp funnet fram til bloggen din og følger spent med på alt det fine du syr. Tusen takk for en inspirerende blogg!

Ewa sa...

vilket vackert blomtyg!!!! Min symaskin kvittrar som en fågel och jag har ganska nyss flyttat in i ett hus plus har bebis på sex månader. Kan med andra ord inte sy alls o det gör mig stressad som fan. Jag får dock mitt lystmäte på din o andras bloggar! Tyvärr blir man ju oxå rätt så sugen på att sy när man ser allt det fina du gör. Keep up the good work! /Gnällewa

Skaparstigen sa...

Vilken fantastisk tunika!

Hello sa...

Vilken underbar skjortblus! Så fin den måste vara till de fina jeansen!