onsdag 17 september 2008

Prinsessklänning med napphållare

Jag fick en liten beställning av min lillasyster, som skulle ge bort en liten present till en kompis som just fått en liten flicka. Hon kom och tittade igenom en del av mina tyger, och efter en del funderande, bestämde hon sig för en pytteklänning, med denna prinsessa fram. Den blev ju alldeles lagom att få plats på det lilla framstycket. Tyget är som ni säkert känner igen, Karin Mannerståls "Busungar". Och redan vid tidig ålder kan det vara roligt med en accessoar, en matchande röd napphållare:-)

7 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Kjempe søt!

Anonym sa...

Hoppsan så snyggt det vart :0)

jenny sa...

otroligt söt.

Strömming sa...

oh så sött!

lilla hjärtat sa...

Håller med, så SÖT liten klänning man blir ju alldeles sjuk...

jejja79 sa...

åh, helt klart underbar, kul med en matchande accessoar, det blir lite mer då.... super =)

Anonym sa...

Hej! Roligt att du hittade till min blogg så jag hittade hit. Och fina saker gör du! Jag har också funderat på napphållare och undrar hur du gjort delen som håller fast nappen?