torsdag 4 september 2008

Vagnsdyna med John Blund


Jag har funderat ett tag på att sy en vagnsdyna till mitt lilla gryn. Hon är ju nu så stor att hon hellre vill börja sitta, än att ligga i vagnen. En mjuk, och skön dyna, med lite uppiggande färger kan ju då passa bra. Det är ju också smidigare att tvätta denna än hela vagnsdynan(och det blir ju en del fläckar...). Efter fundering fram och tillbaka på vilket tyg jag skulle ta, hamnade valet tillslut på detta återanvända John Blund-tyg som jag fick tag i för ett litet tag sedan. Och det blev ju en färgklick, i en annars diskret vagn.

7 kommentarer:

prickig design sa...

Ååå...det va ett jättefint JB-tyg. Är inte så jätte förtjust i alla de andra men det här va riktigt fint. Är väldigt svag för grönt just nu... =0)

Erica sa...

Wow. Vilket lyft för vagnen!! Nu är jag inne på din sida så ofta att jag fixade till mina länkar så nu är du med där.. Om det är okej?!

lilla hjärtat sa...

Å så fin den blev och byxorna är ju helt underbara. Jag länkar till dig med om det är ok.

OttoPippi sa...

Vilken härlig färgklick!! Så duktig du är som bara kan svänga ihop en vagnsdyna sådär!!! Har funderat i evigheter att göra samma sak men det blir liksom aldrig av...

Strömming sa...

Jättefint!!!!

Retro Elephant sa...

Supersnyggt!!

//Lina

sara sa...

oj oj så fint. Vi letar vagn o tycker att alla nya ser lite farliga ut, men såhär så blir det ju toppenglatt. Vad är det för vagn...tips mottages tacksamt från en insnärjd i barnvagnsdjungeln. Sara