måndag 24 november 2008

Nyckelringar

Det här nyckelringarna är en del av en leverans som jag idag ska packa ner och skicka till Malvalin. De kommer att hamna i webbutiken, men också följa med Malvalins Malin på några marknader i Skåne. Kika in på malvalin.se, för mer info!
Nyckelringarna är sydda av återanvända retrotyger, smart sätt att använda småbitar!
Här hemma blev det i helgen lite vinter, men natten till idag har det kommit mycket snö, och det yr snö kring husknutarna. När den värsta vinden har mojnat, är det nog bäst att ge sig ut en sväng, för det ska visst töa senare i veckan, sägs det....

3 kommentarer:

FrökenC sa...

åhh... vad fina!! Smart som sagt för alla småbitar man har som bara ligger!! Blir nog ett gäng i julklapp tror jag!! :)

Heimlaga sa...

Bra idé. jag har en liknande bandbit i min nyckelring, fast tråkig svart från någon bokklubb eller liknande. Blir inte klumpigt (jag som inte gillar handväskor utan knör ner allt i fickorna...) men gör det ändå lättare att få tag på nycklarna!

Retro Elephant sa...

Mycket snygga!

//Lina