onsdag 16 juli 2008

Till min lilla "webbutik"



Har sytt lite till min lilla "webbutik". Nu kommer man in på www.sygryn.se Där kommer jag lägga ut skapade alster efterhand de blir färdiga! Idag blev det par i lapptäcken och triss i byxor. Jag är verkligen inne i en sy, sy, sy-period. Men det är ju semester, och härliga familjeaktiviteter väntar. Vissa dagar kommer därför att ägnas åt detta och inte åt att sy. Men när tillfälle ges så....
Jag vill lägga in bilder på alla tyger jag har hemma på ett smidigt sätt, så att man kan se dem. Är det någon som har något bra tips??

3 kommentarer:

prickig design sa...

Fina grejor! Det måste ju nästan brinna i dina maskiner så som du producerar!=0) Har varit o kollat på din webbshop nu också. Ser bra ut!Kul!

Kort og Søm sa...

Fine bukser!! :o)

Retro Elephant sa...

Fina byxor och lapptäcke! Såg på din webbshop att du hade många fina retro tyger! :)

//Lina