torsdag 26 februari 2009

Lappsnuttis med pill-lappar

Den här lappsnuttisen är sydd på beställning. Beställaren gillade lappsnuttisen som jag tidigare sytt till mitt lilla gryn, och ville ha en liknande till sin kommande bebis.
När jag berättade att hon gärna fick välja tyger själv, så "gjorde" hon en lappsnuttis i photoshop, med hjälp av mina tygbilder på www.sygryn.se Hon satt visst i flera timmar och laborerade:)
Resultatet av tygblandningen ser ni ovan. En härlig mix av glada färger. Baksidan är i turkos velour, och små pill-lappar runtom. Stl. 40*40cm
Hoppas att den kommande bebisen kommer att tycka om den!

4 kommentarer:

Retro Elephant sa...

Wow, den var väldigt fräsig!

//Lina

Heilt spesiell sa...

Herlig!!Så mange stoff-skatter på en liten klut:)

Anja Allvin sa...

Oj, vad pilligt :-) Men sååå fint!
Jag lägger till din blogg i listan! Så fina saker du gör....
Bravo!

od Andulky sa...

Så himla fin!!