måndag 22 december 2008

God Jul

Dessa kjolar har jag sytt av en julduk som jag hittade på Myrorna. De hade dessutom halva priset på alla julgrejor. Den blev alltså i stort sett gratis:-) Personligen tycker jag att tyget gör sig bättre på kjolar än duk. Kjolarna ska mina gryn få. Jag har ju redan sytt julklänningar åt dem, men det kan ju hända;-) att det spills på dem, och då finns det alltså en plan B. Dessutom har ju julen fler dagar att kalasa på.

Vi är alltid hemma hos oss och våra familjer kommer hit på julafton. Nu håller vi alla tummar och tår här hemma, för jag har har haft feber ett par dagar, är på bättringsvägen tror jag, men jag hoppas att resten familjen klarar sig..!!


Jag vill ge alla bloggläsare och alla er som gjort beställningar av mig, massor av

JULKRAMAR

9 kommentarer:

Annabell sa...

Supersöta kjolar! God Jul!

LilleBus sa...

Vilka fina kjolar du har sytt, håller med dig om att dom passar bättre som kjolar än som duk!

Ha en underbar jul med alla släktingar och hoppas att febern ger med sig snart :-)

Belletrist sa...

Åh, vilka fina kjolar! Det är nästan så man skulle hoppas på lite spill för att få visa upp båda de fina plaggen!

Hoppas ni får en riktigt God Jul!

Ensamvarginna sa...

Finaste kjolarna helt klart.
God Jul du duktiga sömmerska!
Kram M!

prickig design sa...

vilka härliga!jag hoppas att du blir frisk och att övriga familjen klarar sig så att ni kan få en riktigt GOD JUL!!!

OttoPippi sa...

GOD JUL!!!!!!!!!

Heilt spesiell sa...

Herlige skjørt!!God Jul til deg og dine!

Lilla Gryn sa...

Så fina, jag håller med om att tyget gör sig bättre som kjol.

Strömming sa...

Så söta kjolar! Tyget gjorde sig verkligen som kjol!


God fortsättning!